woensdag 4 juni 2014

Ik heb wat gemist


sapphire1707:

✧ ✧ ✧
Als je iets niet meer hebt, weet je pas wat het voor je heeft betekend. Zo ook het bloggen, na een tijdje begon ik alleen maar de negatieve kanten te zien en vergat ik de positieve kanten. Heel dom, want het bloggen heeft zó veel meer positieve kanten. Nadat ik twee blogpost online heb gezet, krijg ik alweer hele lieve reacties waarvan ik zo blij kan worden. Waarom heb ik dat toch vergeten?







Na deze break, probeer ik weer wat schot in de zaak te brengen en wat te gaan bloggen. Ik wil ook eens wat post gaan maken met wat foto's erin, want ik merk dat ik fotografie heel leuk vind. Daarnaast wil ik ook meer tijd nemen om een nailart te maken, in plaats van alleen wat kleuren te swatchen.

Waar ik ook al lang over nadenk, is een andere naam voor mijn blog. Natuurlijk hou ik nog steeds van het verzorgen van mijn nagels en het maken van nailarts. Maar als je zo op mijn blog kijkt komt dat niet één, twee, drie naar voren. Ik vind het ook leuk om over andere dingen te schrijven, dus ik denk al heel lang na over een andere naam. Helaas heb ik nog niet iets leuks gevonden.

sapphire1707:

dx by afromemy

Ik wil naast dit alles, (nog steeds) een grote winactie houden. Ik heb nu meer als 150 volgers, waar ik heel trots op ben, en dit moet een keertje gevierd worden! Ik kreeg al het idee om meerdere pakketjes te maken, zodat er meerdere mensen wat kunnen winnen. Of is één heel groot pakket leuker? Ik hoor het graag!


Untitled by (roberthaverly)

En verder? Hebben jullie nog tips, hoe ik mijn blog kan verbeteren? Ik krijg graag opbouwende kritiek via de mail of in de comments! 

Ik heb jullie gemist!

Liefs


5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer gaat bloggen <3 Ben benieuwd naar de veranderingen op je blog. Meerdere pakketjes is natuurlijk heel erg leuk haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je weer gaat bloggen ♥ persoonlijk vind ik franse namen voor een blog erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah goed van je dat je weer gaat bloggen, ik kan namelijk onwijs genieten van je artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meerdere pakketjes vind ik wel een leuk idee, dan kan je kiezen aan welke winactie je graag wilt meedoen en heb je ook kans dat er meerdere mensen meedoen. Natuurlijk is het wel wat meer werk voor jou persoonlijk dus daar moet je wel eerst over nadenken hoe je dat gaat aanpakken.
    Leuk dat je van naam gaat veranderen. Het is altijd leuk als je blognaam iets van persoonlijke betekenis heeft. Een bijnaampje van jezelf ofzo? Dat is bij mijn blognaam het geval :)

    BeantwoordenVerwijderen