vrijdag 3 januari 2014

WINNEN: Set Caviar Beads van Ilonas-nails.nl

Again een winactie waar ik super enthousiast over ben: ik mag namelijk een set Caviar Beads weggeven t.w.v. €16,99! Er komen nog reviews online over de producten die ik ontving, en hoe je ze het beste kunt gebruiken. Maar voor nu kun je deelnemen aan de winactie!

Wat moet je doen?
♥ Volg mij via Bloglovin'
♥ Like de Facebook pagina van Ilonas Nails

Wat mag je doen? (voor extra punten)

♥ Volg me via Twitter (+1)
♥ Abonneer je op mijn Youtube Kanaal 
♥ Deel deze winactie via Facebook (+1)
♥ Like mijn Facebook pagina (+1) 
♥ Tweet over deze winactie: ''Ik maak kans op een set Caviar Beads op  doe jij ook mee? @fingerart_ #winnen #winactie'' (+1)
♥ Zet heb bovenstaande plaatje die doorverwijst naar dit artikel in je sidebar (+2)

Zet in de comment wat je gedaan hebt voor extra kansen + je email adres zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt. Als je dit niet in de comment zet maak je geen kans.

Doe je mee? 

Liefs,
Mariska

7 opmerkingen:

  1. Echt super leuk! Helaas heb ik er al heel veel dus ik gun het een ander :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke actie! Daarom direct meegedaan ^^
    Wat ik heb gedaan om (meer) kans te maken:
    ♥ Je gevolgd via Bloglovin'
    ♥ De facebookpagina van Ilonas Nails geliked
    ♥ Je gevolgd via Twitter
    ♥ Geabonneer op je Youtube Kanaal
    ♥ Deze winactie gedeeld via Facebook
    ♥ Je Facebook pagina geliked
    ♥ Lid geworden
    Email: poortier.kiki@gmail.com

    X Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie! Ik doe zeker mee :)

    - Ik heb allebij de facebook pagina's geliked.
    - Ik volg je op twitter + getweet.
    - Je youtube geabboneerd.
    - En alle dingen die moesten. :)

    Veel succes iedereen!
    evelienslingerland@hotmail.com

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik doe mee! Ik volgde je al op bloglovin en twitter:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm in. Ik heb alle punten gedaan e-mail teuneleonie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de meeste dingen gedaan. Ik weet namelijk niet hoe je het aan de kant van je side bar zetten en wilde het niet via Facebook delen aangezien ik het zelf ook vervelend vind al die gedeelde berichten. voor de rest heb ik alles gedaan. Via Facebook heet ik Alexa (achternaam lijkt me niet nodig aangezien weinig mensen zo heette). Mailen kan naar: goldenstorm@live.nl Succes & gave winactie

    BeantwoordenVerwijderen