maandag 6 januari 2014

Labello Repair & Beauty Review + WINACTIE

Nadat ik een mail kreeg met de vraag of ik de Labello Repair & Beauty wou testen twijfelde ik natuurlijk geen moment! Ik schreef al eerder over Labello, en jullie weten inmiddels dat ik groot fan ben. Ik mag vandaag ook een Labello weggeven aan een van jullie, dus lees snel verder!




De Labello is in tegenstelling tot de andere die ik heb gereviewd verpakt, maar hierdoor krijg je wel veel meer informatie over wat je op je lippen smeert! Zo weet je ook zeker dat de Labello nog niet gebruikt is. De lippenbalsem (in de geur/smaak rose) belooft je droge lippen te helpen herstellen & de een mooie roze kleur te geven.



De kern van de lippenbalsem zorgt voor het herstellen en verzorgen, en het roze gedeelte zorgt voor het roze kleurtje op je lippen. Naar mijn mening had dit best andersom mogen zijn, zodat je lippen ook in de winter optimaal worden verzorgt!
De Labello glijdt gemakkelijk over mijn lippen en maakt ze zacht, naarmate je meer smeert blijven de velletjes weg. Mijn lippen hebben een mooi zacht roze kleurtje na het smeren van deze balsem, en hij ruikt ook nog eens lekker!
Labello heeft op dit moment ook een leuke actie op Facebook! Je kunt namelijk kans maken op een tripje naar New York met een paar vriendinnen!
Doe mee met de langste kus van Labello en maak kans op een geheel verzorgde trip naar New York voor jou en twee vriendinnen!




Zoals ik al zei mag ik ook wat weggeven, namelijk dezelfde lippenbalsem! Hieronder staat wat je moet en mag doen om kans te maken. 
Wat moet je doen?
♥ Volg mij via Bloglovin'
♥ Abonneer je op mijn Youtube Kanaal 

Wat mag je doen? (voor extra punten)

♥ Volg me via Twitter (+1)
♥ Deel deze winactie via Facebook (+1)
♥ Like mijn Facebook pagina (+1) 
♥ Tweet over deze winactie: ''Ik maak kans op een Repair & Beauty Labello op  doe jij ook mee? @fingerart_ #winnen #winactie'' (+1)
♥ Zet heb bovenstaande plaatje die doorverwijst naar dit artikel in je sidebar (+2)

Doe je mee?

Liefs,
Mariska


7 opmerkingen:

  1. Lijkt me een erg fijne Labello, ik doe graag mee! Ik volg je via Bloglovin, Youtube, Twitter en Facebook.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie! Lippenbalsems kan ik in de winter niet genoeg hebben dus ik doe heel graag mee. Ik volgde je al op Bloglovin en op Twitter, ook heb ik een tweet berichtje gestuurd. Facebook heb ik helaas niet, maar ik ben wel geabonneerd op je Youtube kanaal. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is een erg fijne lippenbalsem, mijn nieuwe favoriet.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke winactie! Ik doe graag mee ^^ Ik volgde je al op Twitter, Facebook, Bloglovin' en ben al lid. Verder heb ik je Facebook pagina geliked en de rest
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke labello, ik ben gek op een fijne lippenbalsem dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk ! Ik heb geabboneerd en ik volgde je al een tijdje.
    vanesrawrr@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leukk! Ik doe mee, heb alle punten gedaan. E-mail teuneleonie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen