zaterdag 11 januari 2014

Essence Stay Matt Lipcream

Jullie konden hier al lezen dat ik helemaal fan ben van deze lip creams van Essence. Vandaar dat ik jullie deze kleur ook wil laten zien. Puur omdat deze kleur iets rustiger is en minder fel! I'm in love!


De foto's van de swatches van alleen mijn lippen waren heel erg wazig, dus die bespaar ik jullie. Maar op deze foto zie je alsnog hoe mooi deze kleur is! De kleur is een beetje koraal achtig, en helemaal mat nadat je 'm aan hebt gebracht. De geur van deze lip cream is niet opvallend, maar ruikt wel lekker! Een beetje vanille achtig. De lip cream brengt ook fijn aan, met de spons applicator kun je lekker precies werken. Net zoals over de vorige lip cream die ik voor jullie reviewde ben ik hier heel erg te spreken over!

Je kunt deze lipcream kopen voor €1,99 bij o.a. de Kruidvat en Trekpleister.

Heb jij al een lipcream van Essence? Zo ja, wat vind je er van?

Liefs,
Mariska

4 opmerkingen: