donderdag 2 januari 2014

Aloë Vera Body Butter (zonder Aloë Vera)

Mijn moeder kreeg voor Sinterklaas deze body butter en wie ben ik om hem dan niet even stiekem te testen? Omdat ik al eerder ergens een negatieve review over dit soort body butters las was ik extra nieuwsgierig. Eigenlijk heb ik ook nog nooit een echte body butter geprobeerd, dus ja. Lees verder voor mijn mening!





Om te beginnen met het product in zijn geheel. De pot is lekker groot (220 ml) maar dankzij het knal groene plastic ziet het er een beetje goedkoop uit. Ook de sticker op de voorkant maakt het er ook niet beter op.. Dan maar kijken of de achterkant nog iets goeds biedt. 


Hierboven de achterkant en natuurlijk de binnenkant van de verpakking. Als eerste, de ingrediënten. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar ik zie nergens Aloë Vera staan... Omdat het product ''Aloë Vera Body Butter'' heet ga ik er toch wel van uit dat er dan ook Aloë Vera in zit. Misschien zit in de iets ingewikkelder namen ergens een beetje Aloë Vera verstopt (hoop ik).

Over naar de substantie. Zoals ik al zei had ik nog nooit een body butter geprobeerd dus ik kan daar niet heel goed over beslissen. Ik zou zeggen dat de butter ietsje dikker is als een body lotion, maar ik zou het nog geen body butter noemen. Vooral omdat je hem heel makkelijk (als een crème) uitsmeert.
Opzich voed hij 'm huid, voornamelijk mijn benen, wel goed. Kan beter, maar voor deze prijs verwacht ik ook niet heel veel.
Niet echt een aanrader wat mij betreft, ik koop liever een body lotion van Kneipp of Dove.

Je kunt deze boddy butter kopen voor €1,29 bij de Action.

Wat denk jij over dit product?

Liefs,
Mariska

8 opmerkingen:

  1. Ik had wel verwacht dat er Aloe Vera (ook al in een rare naam) als eerst op de lijst zou staan, wel jammer. Maar voor die prijs kan je niet echt veel verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat apart dat het belangrijkste ingredient er niet op staat! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeioei, wat een beroerde ingrediënten... En inderdaad niet eens Aloe Vera :D
    Wilde al meermaals in de Action zo'n product in mijn mandje gooien maar als ik al die slechte bestanddelen zie, is mijn goesting snel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat jammer :( Zou anders wel fijn geweest zijn voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf heb ik deze ook maar van cocos, zoals je zegt is hij voor die prijs wel oke. Maar geef mij toch maar een body butter van the body shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben helemaal fan van de body butters van the body shop ♥ ik vind deze body butter wel een blits kleurtje hebben xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze skip ik een keer haha! En zoals iedereen hier zegt, de body butters van The Body Shop zijn echt goddelijk <3

    BeantwoordenVerwijderen