zaterdag 30 november 2013

Max Make Up Mascara

Al een hele tijd ligt deze mascara van de Action in mijn make-up mandje om te testen. Elke keer greep ik naar mijn favoriete mascara en gebruikte ik deze nauwelijks. Vorig weekend besloot ik 'm toch een uit te proberen! Lees je mee?


De mascara zit in plastic verpakt, dus je weet zeker dat hij nog nooit gebruikt is: plus puntje! Ook zit het borsteltje nog niet in de huls zelf, deze moet je er nog in doen. De ingrediënten staan ook op de verpakking, wat niet altijd gebruikelijk is bij mascara. Max Make Up claimt dat de mascara ontworpen is voor het verlengen, het liften, scheiden en volume geven van je wimpers. Dat is een hele boel!



Ik weet niet waarom, maar vind het toch wel fijn dat je het borsteltje er zelf in moet doen. Hier had ik verder geen problemen mee en kon ik gewoon het dopje van de huls eraf draaien en het borsteltje erin doen. Zoals je ziet neemt de mascara niet heel veel beslag op het borsteltje (als je snapt wat ik bedoel) en kan ik verder geen klontjes ontdekken.

Hierboven de werking van de mascara - excuses voor de onscherpe foto's -. Zoals je kunt zien zijn mijn wimpers een stuk langer en creëert de mascara best wat volume! Ik ben geen enkele klontjes tegen gekomen. De mascara maakt mijn wimpers ook redelijk lang. Al koste het toch wel ongeveer drie laagjes voor het bovenste resultaat. Ik heb toch liever een mascara waarbij ik zoiets al bij een laagje krijg. Ik ben altijd te laat en heb veel haast dus zal ik deze mascara niet snel pakken.
Het ligt er dus een beetje aan. Ik heb andere reviews gelezen en sommige waren minder enthousiast.

Voor €0,99 hoor je mij niet klagen en kun je 'm altijd even uit proberen!

Wat vind jij van deze mascara?

Liefs,
Mariska

Zou je mijn enquete willen invullen? Alvast bedankt! (klik hier!)


8 opmerkingen:

  1. Ziet er wel goed uit. Toch ga ik zelf eerder voor een iets duurdere mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooi effect! Vindt alleen het borsteltje niet zo fijn werken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne review! Wauw wat maakt het je wimpers lang! Jammer dat je er wel drie laagjes voor nodig hebt! Erg goedkope prijs trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne en goede review! En het ziet er zeker niet slecht uit, deze maakt je wimpers echt wel mooi lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me erg goed en vooral goedkoop! Ik volgde je trouwens al :) jij hebt ook een leuke blog! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ook de mascra's van action verassend goed werken. de zijn niet super goed maar voor die prijs kun je er prima mee werken :P

    BeantwoordenVerwijderen