dinsdag 24 september 2013

Catrice Camouflage cream

Na een tijdje de Essence Cover Stick gebruikt te hebben haakte ik af. De coverstick deed het niet zoals ik wilde en daarna heb ik een tijdje geen concleaner o.i.d. meer gekocht. Toen ik toe was aan nieuwe producten voor mijn gezicht keek ik eerst even rond op andere blogs. Iedereen was heel erg te spreken over deze camouflage cream van Catrice en daarom besloot ik hem mee te nemen.


De lichtste variant #010 Ivory belandde in mijn mandje. Ik maakte foto's, swatchte en keek mijn ogen uit. Want wauw: wat een fijn product is dit! De verpakking is mooi en strak. Helaas van plastic, waardoor het iets minder professioneel aanvoelt. Maar werkt verder prima.


De substantie is heel romig en blend mooi uit op de huid. Hij dekt heel goed, je hoeft niet meerdere keren over je rode plekje heen te gaan voor het dekt. Een keer is genoeg. Meer kan ik er niet over zeggen. Het is gewoon een top product. Ik ben blij dat ik deze gekocht heb!
Ik kan deze Camouflage Cream iedereen aanraden. Hij dekt goed, werkt fijn en blijft goed zitten. 

Je kunt de Catrice Camouflage Cream bij de Kruidvat kopen voor €2,99.

Heb jij deze al eens geprobeerd?

Liefs,
Mariska

2 opmerkingen: