zaterdag 20 oktober 2012

Hoe is het nu met... Cash4Girls??

Een hele tijd geleden vertelde ik jullie over Cash 4 Girls. Een site waarmee je geld kunt verdienen door middel van simpelweg mails te lezen. Ik denk dat misschien vele van jullie z'n twijfels erbij hadden. Ik heb toen een account aangemaakt en ga jullie vandaag vertellen hoeveel ik tot nu toe gespaard heb en hoe het mij bevalt!
Zoals je al kon zien heb ik nu alweer €8,55 gespaard! Behoorlijk veel dus, ik kan mezelf bijna laten uitbetalen (vanaf €10). En dat ga ik dan ook zeker doen. Ik vertrouw deze site en spaar dus nog even door todat ik de €10 heb bereikt.

Zoals jullie kunnen zien heb ik €0,15 verdiend met het klikken op banners, €2,16 met het lezen van emails, €5,00 met het aanbrengen van nieuwe leden, €0,85 door het deelnemen van acties, €0,25 door overige transacties, en €0,13 met het liken van Facebook-pagina's. 
Het grootste deel komt dus door het aanbregen van leden (2). Ik ben erg blij, want als je alleen maar emails leest gaat het behoorlijk langzaam. Gelukkig kun je ook nog enquetes invullen en Facebook-pagina's liken.



Hier zie je een deel van de mails die ik gelezen heb. Eigenlijk is het gewoon simpelweg het openen van een site en 'm dan weer wegklikken. En dan te bedenken dat ik dat nu al 216 keer heb gedaan! 

Over een tijdje kan ik me dus laten uitbetalen, en dan staat er gewoon €10 extra op mijn rekening. Zonder er eigenlijk iets voor te doen!


Wat ook lekker aantikt is het winnen van de jackpot! Hij begint met €5 en kan elke dag door een random gebruiker van Cash4Girls of Cash4Ladies geclaimd worden. En dan krijg je gewoon €5 bij je 'saldo' opgeschreven. Als je dat binnen 24 uur niet doet, is een andere gebruiker aan de beurt. En ga zo maar door. Soms dan is de jackpot zo lang niet geclaimd dat hij ( zoals op 11/10/2012 ) op €27 komt te staan. En tjah, dat is mooi sparen! 

Als je dit bevalt kun je jezelf inschrijven. Inschrijven is kosteloos en als je je inschrijft, start je met een bedrag van €0,25! Als je via deze (!!) link aanmeld, support je mij ook nog eens met het geld verdienen. Meer info lees je daarover in mijn vorige artikel. Dus als je dit leuk lijkt, klik dan hier een meld je aan!

Nog ongeveer €2 en dan kan ik dus lekker mijn tientje innen. En jullie, hebben jullie een account op Cash4Girls of Cash4Ladies?

Liefs,
Mariska

7 opmerkingen:

  1. Echt heel erg leuk!
    Ik heb al 5 euro:)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt als ene leuke manier om geld te verdienen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, maar ik ben veel te lui om de hele tijd mailtjes aan te klikken en dat bij te houden hehe :p Leuke blog heb je, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt eigenlijk best goed :) Maar ik weet niet of ik wel zin heb om al die stomme mailtjes te moeten lezen voor een paar cent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier heb ik wel van gehoord! Maar toch trekt het me niet zo, ik heb niet zo'n zin in al die spam.

    BeantwoordenVerwijderen